دیجی لاگ

ساخت وبلاگ

امروز می خواهیم مقاله ای از نویسنده مهمان در مورد 5 مزیت خرید آنلاین کفش منتشر کنیم. اطلاعات مربوط به نویسنده را در انتهای مقاله وبلاگ خواهید یافت:

 

تمایل ما به کفش از زمانی وجود داشته است که انسان ها شروع به راه رفتن راست کرده اند. حتی می توان استدلال کرد که بعد از لباس، روند مد بعدی که ما اختراع کردیم کفش بود.

 

خرید کفش به طور کلی شامل رفتن به یک فروشگاه کفش و امتحان کردن چند مدل به دنبال مدلی است که مناسب شما باشد. اما ظهور اینترنت و خرده فروشی آنلاین نحوه خرید کفش را تغییر داده است.

 

در زیر به 5 مزیت خرید اینترنتی کفش اشاره شده است.

 

1. قیمت

 

فروشگاه های آنلاین معاملات عالی و قیمت های مقرون به صرفه ای را نسبت به فروشگاه های کفش معمولی ارائه می دهند. دلیل اصلی این اختلاف رقابتی است که فروشگاه های خرده فروشی آنلاین با آن روبرو هستند. برای جذب مشتری، برچسب ها و برندها مشتاق ارائه تخفیف و کوپن برای محصولات خود هستند. همچنین، فروشگاه‌های آنلاین کفش می‌توانند هزینه‌های سربار خود را پایین نگه دارند، زیرا نیازی به پرداخت اجاره، دستمزد برای فروشندگان یا حتی امنیت ندارند، به این معنی که می‌توانند محصولات خود را با قیمت بسیار پایین‌تری عرضه کنند.

 

2. راحتی

 

https://katpoosh.com/product-category/shoes-brand/nike/nike-airjordan/

مزیت بعدی خرید آنلاین کفش برای کل تجربه خرید آنلاین - راحتی - نیز صدق می کند. دیگر مجبور نیستیم برخیزیم، لباس بپوشیم، رانندگی کنیم و چند ساعتی در یک مرکز خرید قدم بزنیم و مدل‌های مختلف کفش را امتحان کنیم. ما می‌توانیم به سادگی رایانه یا تلفن‌های خود را باز کنیم و به کاتالوگ وسیع محصولاتی که بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین ارائه می‌دهند پیمایش کنیم. اگر آنچه را که آنها ارائه می دهند دوست نداریم، می توانیم به سادگی یک برگه جدید باز کنیم و یک فروشگاه کفش متفاوت را جستجو کنیم.

 

3. گزینه ها

 

در مورد محصولات، گزینه های بسیار بیشتری برای انتخاب در فروشگاه های آنلاین وجود دارد. به سادگی نمی توان انکار کرد که دنیای آنلاین می تواند دقیقاً همان چیزی را که ما می خواهیم به ما بدهد. اگر یک فروشگاه مدل یا اندازه کفش مورد نظر شما را نداشته باشد، مطمئناً فروشگاه اینترنتی بعدی کفش آن را بدون اختلاف قیمت زیاد خواهد داشت.

 

4. وضوح

 

فروشگاه های کفش فیزیکی با در نظر گرفتن تبلیغات طراحی شده اند. مشتریان اغلب برای خرید بیشتر از آنچه در نظر داشتند دستکاری می شوند. آنها این کار را با قرار دادن پوسترها و سایر پیام های رنگارنگ که توجه ما را جلب می کنند انجام می دهند. اینها معمولاً در جلوی فروشگاه قرار می گیرند و محصولات مورد نظر در پشت آن قرار می گیرند تا مشتریان ابتدا محصولات دیگر را جستجو کنند. در فروشگاه های آنلاین این اتفاق نمی افتد. شما مارک و مدل کفش خاصی را جستجو می کنید و وقتی روی لینک کلیک می کنید، بلافاصله به صفحه دقیق آن منتقل می شوید.

 

5. حریم خصوصی

 

آخرین و گاهی مهم‌ترین مزیت خرید اینترنتی کفش حفظ حریم خصوصی است. تغییرات جدید در فضای تجارت الکترونیکی، خرده فروشان را ملزم به اعمال اقدامات حفظ حریم خصوصی کرده است که ایمنی و امنیت اطلاعات شخصی مشتریان را تضمین می کند. هیچ کس به جز خودتان نمی داند چه نوع کفش، قیمت و مدلی که خریده اید.

 

تعداد افرادی که کفش های خود را به صورت آنلاین تهیه می کنند تنها با افزایش وابستگی ما، به عنوان جامعه ای بیشتر و بیشتر به اینترنت، ادامه خواهد یافت.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nike,_Inc.

بیوگرافی نویسنده

 

Leanne Brooks یک وبلاگ نویس پرشور است که عاشق نوشتن در مورد بازی ها، بازی لباس، داستان و غیره است. او در حال حاضر با cosplayhero.de، پیشروترین فروشگاه آنلاین Cosplay در جهان برای لباس کار می کند.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 2680 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 21:24

این امر به زودی مورد توجه خریداران قرار گرفت و همین امر سبب شد تا آمازون آیتم های دیگری را برای خرید در اینترنت قرار دهد و به سرعت به اولین کسب و کار اینترنتی در دنیا تبدیل شد. داروخانه اینترنتی بینسخه با دستهبندی انواع محصولات دارویی مناسب برای تمامی سنین هم برای خانمها و هم برای آقایان، کلیه ملزومات و داروهای پرمصرف را ارائه داده و در معرض دید و سفارش راحت برای خریداران قرار داده است. در داروخانه انلاین شفا شما میتوانید مکمل های نایاب و کم یاب و محصولات مختلف دارای تاییدیه و برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران از قبیل محصولات بهداشتی و زیبایی برند های ژوت ، کامان ، مای (MY) ، سی گل ، سینره، فیس دوکس، درماتیپیک ، اریکه ، الارو ، مانند قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن ، کرم مرطوب کننده، کرم ضد چروک، ضد آفتاب، مرطوب کننده، سرم روشن کننده ، بی بی کرم ، شامپو های ضد شپش، شامپو ضد ریزش مو، شامپو ضد شوره، قرص ضد ریزش مو، قرص کلاژن ساز ، اورلین ، اگزاسین ، ژل فمی کر و همراه تجهیزات پزشکی، تجهیزات پزشکی خانگی، درمانگاهی و لوازم پزشکی مصرفی و محصولات ارتوپدی برند های Beurer ، Pic ، و دستگاه های تست قند خون Glucocard ، AVAN ، ROCH و سایر اقلام نظیر مکمل بدنسازی برند های ژن استار محصولات پروتئین وی ، پروتئین ایزوله ، پروتئین کازئین ، بی سیایای ، مکمل گلوتامین ، مکمل آرژنین ، مکمل آلانین ، مکمل تائورین ، مکمل لوسین ، مکمل پمپ ، مکمل کراتین ، مکمل مولتیویتامین ، مکمل کربوهیدرات ، بهترین گینر، ال کارنیتین، ال آرژنین و آمینو انرژی و مکمل های دارویی ، تغذیه ای و مولتی ویتامین و مینرال و محصولاتی مانند قرص جوشان ، پودر کلاژینو ، شربت ردیوسید ، شربت ایمیونس ، اورامین اف ، کپسول ماکاویت اف یوروویتال ، ایمونو پرو گلد ایزومکس ، مکمل های غذایی کلسی پاور ، شربت کلسی پاور (جدید) ، سیترابن ، دی تری فورت ، فرو-دین ، مگنیفورت ، مولتی وگان ، زینک پاور ، استئوکینون ، شربت استئوکینون ، آرترولیستیکا ، آوودین ، کلگارد ، میکسودین ، ترادامیکس ، پاورفیت ، کورکومکس ، شربت برون کلد هلث اید ، کپسول ژلاتینی اورتو بن پلاس ، او پی دی فارما ، قرص هیرویت، قرص مگنیفورت، قرص فیفول ، قرص wellwoman و wellman ، قرص کبد چرب، قرص بیوتین، قرص جینسینگ، قرص لاغری، قرص زینک پلاس، پودر کلاژن ،مکمل دارویی پروبیوتیک ، قرص کم خونی، و تقویت سیستم ایمنی و داروهای کرونا و انواع مایع ضد عفونی الکلی و انواع ماسک سه لایه، داروهای ضد افسردگی ، محصولات بهداشتی بانوان و محصولات جنسی و زناشویی برند های کدکس، چرچیلز، ایکس دریم مانند اسپری تاخیری، قرص درمان زود انزالی، تقویت قوای جنسی، قرص افزایش میل بانوان ، بی بی چک و محصولات کودک مانند شیرخشک آپتامیل، نان ، سرلاک، غذای کودک را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اسرع وقت تهیه نمایید.

تمامی ورزشکاران در رشتههای مختلف ورزشی هم میتوانند از امکانات دارویی و انواع مکملهای غذایی داروخانه اینترنتی بینسخه برای تقویت سیستم ایمنی و قدرتی بدن خود استفاده نموده و نیازهای لازم خود را بصورت آنلاین سفارش و دریافت نمایند. هر محصولی که بعد از سفارش به محل سفارش دهنده ارسال میگردد ضمانت بازگشت به مدت 7 روز برای آن در نظر گرفته شده است که در صورت مغایرت آن با محصول درخواستی و یا موارد دیگر، امکان مرجوعی وجود دارد که تدارک این امکانات و مزایا برای سفارشهای آنلاین، بر اصالت محصولات ارائه شده و همچنین قیمت مناسب و پشتیبانی تمام وقت صحه میگذارد و بر تضمین تمام سفارشها میافزاید. علاوه بر اوقات و ساعات در طول شب و همچنین روزهای تعطیل، مشغله کاری و فعالیتهای روزانه زیاد بعضاً امکان دارد که زمان کافی برای خرید برخی نیازهای روزانه و مخصوصاً خرید دارو که در مواقع ضروری باید تهیه شود را نداشته باشیم، لذا با راهاندازی داروخانه اینترنتی این مشکل رفع شده و در هر زمان و هر لحظه و هر مکانی که به دارویی احتیاج داشته باشیم میتوانیم با سفارش آن از داروخانه آنلاین، داروی مورد نیاز را در منزل یا مکان مورد نظر تحویل بگیریم. چنانچه بخواهید هر محصولی را از داروخانه اینترنتی سفارش دهید بدون در نظر گرفتن محدودیت زمان و مکانی شما محصول مورد نظر انتخاب و خریداری می شود و با ارسال رایگان درب منزل تحویل مشتری داده می شود.

تمامی مادران هر آنچه از داروها و انواع محصولات بهداشتی و آرایشی را که نیاز داشته باشند، با مراجعه به داروخانه اینترنتی بینسخه میتوانند محصول مورد نیاز را متناسب با خواسته خود سفارش داده و درب منزل دریافت نمایند. آنلاین دارو بخرید، درب منزل تحویل بگیرید! اگر شما نمی توانید اطلاعات در وب سایت شرکت بیمه یا پرداخت کننده خود را بیابید، سپس شماره تلفن مشتری خود را برای پرسیدن تماس بگیرید. بنابراین با حفظ تضمین کیفیت این محصول شما می توانید با صرف نمودن هزینه ای نه چندان زیاد از وجود تمامی این ویژگی های منحصر به فرد و برجسته به خوبی بهره مند شوید. داروخانه اینترنتی بینسخه اصالت تمامی محصولات خود را تضمین کرده و تیم پشتیبانی آن در تمام روزهای هفته آماده ارائه مشاوره به تمام مراجعه کنندگان به سایت میباشند. از طرف دیگر بلاگ خود را با هدف آموزش انواع روشهای نگهداری، تغذیه و درمان خانگی این حیوانات نیز آماده نموده تا به راحتی بتوانید از حیوانات خود نگهداری نمایید. انواع مختلف مکملهای مخصوص آقایان و بانوان و ورزشکاران شامل مکملهای رژیمی، درمانی، بدنسازی و .. در داروخانه اینترنتی بینسخه موجود بوده که علاوه بر سفارش تلفنی، سفارش از طریق صفحه بینسخه در شبکههای اجتماعی اینستاگرام هم مقدور میباشد که همه آنچه که مورد نیاز باشد را از این طریق میتوان مشاهده و متناسب با نیاز خود سفارش داده و خرید کرد.

برای خرید اینترنتی دارو تهران کلیه سفارش ها حداکثر قبل از ظهر فردا به دست شما خواهد رسید و برای شهرستان ها بر اساس زمانبندی پست و 48 ساعته می باشد. خرید از این مجموعه مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد. اگرچه مقامات رسمی هنوز به دنبال منبع اصلی این ویروس جدید هستند، اما فرضیه ها بر این اصل استوار هستند که ارتباطی میان شیوع این نوع ویروس کرونا و بازار غذاهای دریایی در شهر وهان چین وجود دارد. با توجه به این موضوع که خرید دارو و مکمل به طور مستقیم بر بدن انسان تاثیر می گذارد، همواره این نگرانی وجود دارد که آیا داروخانه اینترنتی فضای امنی دارد و می توان به آن اعتماد کرد! دکتر راماسامی می گوید که احتمال می رود 20 تا 30 دردص از مردانی که به این ویروس مبتلا شده اند در آینده شاهد اثراتی بر روی باروری خود باشند. بستهبندی و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور در داروکده رایگان است. از جمله مزیتهای داروخانه آنلاین میتوان به ارسال رایگان سفارشات نیز اشاره کرد. شما میتوانید بدون وقفه و با سرعت دارو های بدون نیاز به نسخه شامل محصولات آرایشی بهداشتی ، انواع شامپو ها و مراقبت از مو ، ترمیم کننده و پاکسازی پوست و ضد آفتاب ، محصولات مادر و کودک ، محصولات جنسی و زناشویی ، مکمل های درمانی ، دارویی و بدنسازی ، تجهیزات پزشکی و ارتوپدی ، ویتامین ها و املاح معدنی و به طور کلی فروش تمام اقلام داروخانه را آنلاین یا بصورت تلفنی خریداری نمایید.

https://binoskhe.com/

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 1744 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 20:56

 

عملکرد واترجت صنعتی به گونه ای است که در هنگام روشن کردن دستگاه، موتور به آرامی راه اندازی می گردد و در لحظه به حداکثر دور موتور نمی رسد. اگر قرار است ساعات متوالی در روز از پمپ استفاده کنید، دستگاهی با پمپ تسمهای خریداری کنید؛ در غیر این صورت دستگاههای ارزانتر با پمپ معمولی بیشتر مناسب استفاده کوتاه مدت شما میباشند. و اگر در نظر بگیرید که بارندگی های مرتب در تمام فصل های بهار-تابستان-پاییز هنوز از قلمرو خیال است و باغ سبزی و گلزار را به مناطق آبی اضافه کنید، کاملاً غم انگیز می شود. مقدار آب خاک را می توان با روش مستقیم، با نمونه برداری خاک و خشک کردن آن در آون و محاسبه مقدار رطوبت وزنی (به صورت وزن) اندازه گیری کرد؛ اما این کار وقت گیر است و در آن نظارت و بررسی مداوم اطلاعات امکان پذیر نیست. به همین دلیل کارواش های صنعتی در محیط های سخت و تحت فشار کاری سنگین اصطلاک کمتری داشته و دچار ایراد فنی نمی شوند.

 بیشترین تماس دریافتی ما از جانب مشتریان با این سوال شروع می شود که پمپ تک فاز کارواش حداکثر چند بار فشار دارد؟ جواب این سوال کارواش ۱۱۰ بار است زیرا الکتروموتور مورد استفاده در کارواش ۱۰۰ یا ۱۱۰ بار الکتروموتور با توان ۳ اسب بخار می باشد که آخرین رنج الکتروموتور ها در رنج تک فاز می باشند. البته قابل ذکر است که بعضی از الکتروموتور های چینی دارای مدل با توان ۵/۵ اسب تکفاز می باشند که مورد پیشنهاد این گروه اصلا نمی باشد به دلیل آمپر کشیدن بسیار بالا این الکتروموتور ها و در نهایت خرابی پمپ کارواش خریدار.  بنابراین بهترین و معقول ترین گزینه برای کارواش های تک فاز ۱۰۰ یا ۱۱۰ بار می باشند که دو کمپانی برتولینی و اینتر ایتالیا این مدل را تولید می کنند. که از لحاظ کارای قطعا پمپ کارواش اینتر برند بهتری می باشد به خاطر جثه بزرگتر و تعمیرات و سرویس راحت آن.

بیشتر بخوانید: https://abniro.com/car-wash-110-bar/

محل استفاده از این تجهیزات نیز می تواند در کارواش دستی، اتوماتیک یا بصورت مشترک برای هر دو کارواش باشد. در کارواش های صنعتی از شلنگ های مستحکم فشار قوی به صورت فولاد بافت استفاده می شود که مقاوت بالایی در شرایط سخت از خود نشان می دهند ، یه طوری که حتی با عبور وسایل نقلیه سنگین مثل تریلی یا کامیون هیچ مشکلی پیش نمی آید و دچار افت فشار یا قطع و وصل آب نمی شود. جنس و متریال استفاده شده در قطعات موتور و پمپ در دستگاه های کارواش خانگی و صنعتی متفاوت است. استرس گرمایی یک مشکل رو به رشد در واحد های طیور است که سیستم های تهویه در گرم ترین روز های تابستان برای جلوگیری از مرگ و میر مرغ ها، مورد استفاده قرار می گیرد. کارواش صنعتی همچنین در شستشو و نظافت قالب ها نیز به کار می رود که نوع آب گرم و آب سرد کارواش صنعتی بستگی به موادی است که درون قالب ها قرار دارد. کارواش صنعتی دستگاهی است که به منظور شستشو و نظافت اماکن صنعتی گوناگون مانند: کارخانه ها، کارواش ها، پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، تاسیسات و … 

 

دستگاه های کارواش که به آن ها واترجت نیز می گویند یک ابزار صنعتی کارآمد در حوزه شست و شو می باشد. با امکان پاشش آب با فشار و دمای بالا این مدلها برای شستشوی سطوح چرب و روغنی، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی بسیار کارآمد هستند. نوعی از این وسایل به نام لنس دوقلو هم هستند که با استفاده از آنها میتوان هم پاشش فوم و هم پاشش آب داشت که کاربرد بسیار خوبی برای یک لوازم کارواش صنعتی محسوب می شود. آیا دستگاه کارواش صنعتی برام من مناسب تر است یا دستگاه کارواش خانگی ؟ لذا قطعات آن کاملا در دسترس بوده و همین موضوع تعمیر و نگهداری را بسیار سهل و آسان کرده است. دقت داشته باشید که کاربرد سیستم مهپاش در این مورد باید بسیار کنترلشده و مطابق با اصول خاصی باشد. بنابراین شما می توانید با صرف نیروی کمتر به بهترین نحو ممکن از این شیر برقی استفاده کنید و زمین های زراعی خویش را آبیاری نمایید.

 

بنابراین این سیستم می تواند بهترین عملکرد را در ارتباط با این شرایط برای ما ارائه دهد. فروش پمپ آب ویکتوری چین شامل پمپ آب - پمپ آب خانگی - پمپ دو اسب ویکتوری - پمپ کف کش ویکتوری - ست کنترل ویکتوری توسط فروشگاه ایران پمپ خدمت کاربران گرامی ارائه می گردد . در مناطق شرجی با آب و هوای گرم، هزینه های ثابت مرغداری بالا می باشد که میزان بهره وری نهایی را تحت تأثیر قرار میدهد. این تفاوت زمانی برای خریداران محسوس می شود که با توجه به مشخصات فنی نزدیک دستگاه های صنعتی و خانگی ، قیمت ها فاصله زیادی از هم دارند. بار و 110 بار با موتور تكفاز بيشترين فروش رو در بين پمپ هاي پيستوني به خود اختصاص مي دهد كه در سيستم هاي مه پاش و ميست كاربرد دارد. اما کارواش های صنعتی با داشتن گیج فشار دقیقا همان قدرت با قابلیت کم و زیاد کردن آن را فراهم می کند. کارواش صنعتی دارای انواع گوناگون تک فاز و سه فاز می باشد. کارواش های خانگی دارای وزن سبک در حدود ۵ کیلوگرم بوده در صورتی که کارواش های صنعتی دارای وزنی بیش از ۲۰ کیلوگرم می باشد که نشان دهنده کیفیت متریال استفاده شده می باشد.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 22575 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 16:27

حمید سوری، رئیس کارگروه پیشگیری و بهداشت ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اینکه «پیش بینی شما با توجه به نزدیک شدن به آخر سال چگونه است؟»، خاطرنشان کرد: با توجه به رفتار‌های ما به عنوان مدیریت اپیدمی و رفتار مردم، هیچ سرنوشت از پیش تعیین شده‌ای برای آن تعریف نشده؛ ما اگر خوب عمل و رفتار کنیم طبیعتا زودتر می‌توانیم اپیدمی را جمع کنیم.

وی تصریح کرد:احتمالا تا ۴ هفته دیگر به اوج قله برسیم و اینکه چقدر در قله ماندگار باشیم و شیب و سرعت اپیدمی چگونه باشد به مدیریت و رفتار جامعه بستگی دارد.

رئیس کارگروه پیشگیری و بهداشت ستاد ملی کرونا در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اینکه ۶ میلیون نفر در کشور هنوز واکسن نزده‌اند باید چکار کنیم؟»، یادآور شد: قطعا این خطر بالقوه است. علی رغم اینکه واکسیناسیون تنها گزینه مقابله با اُمیکرون نیست.

این استاد اپیدمیولوژی افزود:، چون با آمدن واریانت جدید اثر بخشی واکسن‌ها کمتر می‌شود، اما با این حال، چون شدت تأثیر دارد؛ همان طور که در دُز سوم ۱۸ درصد واکسن را تزریق کردند و نشان می‌دهد این میزان در سطح، پاسخگو در محافظت مقابل اُمیکرون نباشد.

سوری اضافه کرد:‌از طرف دیگر رعایت پروتکل‌ها نیز ۵۵ درصد است که نمی‌تواند عدد قابل قبولی باشد. کار‌هایی که باید انجام گیرد اینکه ما با پویش‌های مردمی حساسیت زایی بیشتری در جامعه ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: الان به نظر می‌رسد در شاکله اصلی کل کشور خیلی نمودی از اینکه جامعه در گیر اُمیکرون است که می‌تواند بار زیادی به جامعه تحمیل کند نیستیم. فرهنگ سازی و هماهنگی نقش مهمی در این خصوص دارد.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 13405 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 14:35

از بین جمعیت کل دانشجویان حسابداری دانشگاه که 1000 نفر بودهاند، از این تعداد 600 نفر در ترم پنج به بعد در حال تحصیل بودهاند که بر اساس یک پیش آزمون مبنی بر توان کار با نرمافزار، از بین این تعداد 540 نفر قادر به استفاده از نرمافزارهای حسابداری بودهاند که از آن تعداد بر اساس فرمول حجم نمونه کوکران تعداد 141 نفر بهعنوان نمونه در این تحقیق استفاده شده است. این یک روش نمونهگیری احتمالی است که در آن ابتدا خوشه اصلی مشخص میشود که در این تحقیق دانشجویان حسابداری استان اصفهان بوده (حدود 1000 نفر) و خوشه دوم نمونهها دانشجویان ترم 5 به بعد بودهاند (600 نفر). در پژوهشی به بررسی پیشبینی تجدیدنظرها در شاخصهای کلان اقتصادی با استفاده از اطلاعات حسابداری پرداختهاند و به این نتیجه رسیدند که برآوردهای اولیۀ اقتصاد کلان منتشرشدۀ سازمانهای دولتی، اطلاعات حسابداری را بهطور کامل در بر نمیگیرند. در این مرحله پیشنهاد ما استفاده از پکیج آموزش حسابداری بازار کار رایگان مجتمع فنی آریا تهران است. همانطور که ذکر شد، حسابداری خود به دسته های متعدد تقسیم میشود که یکی از آن ها حسابداری مالی است.

لازم به ذکر است در مقطع کارشناسی واحد درسی بهعنوان کار با نرمافزارهای حسابداری ندارند و دانشجویان مورد مطالعه کار با نرمافزار را در کلاسهای خارج از دانشگاه بصورت خصوصی آموختهاند. در مورد 2 آماره توصیفی دیگر که میزان تحصیلات و راههای کسب مهارت استفاده از نرمافزار بوده است، شایان ذکر است که به دلیل انتخاب جامعه دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان همه افراد نمونه دانشجوی کارشناسی حسابداری بودهاند. نگاره 2 مربوط به آمارههای توصیفی جنسیت و نرمافزارهای حسابداری است که افراد نمونه 141 نفری قادر به استفاده از آنها بودهاند و در حقیقت از آن استفاده کردهاند. نلویل وها راهاپ (2009) نیز نشان دادند که بنیان قصد رفتاری برای استفاده تأثیر مثبت معناداری بر استفاده حقیقی از سیستم دارد. سهولت قابل مشاهده استفاده نیز باوری پیرامون فرآیند تصمیمگیری است. این مدل عامل تمایل هر کاربر را به دو متغیر سودمندی و سهولت استفاده تقسیم بندی میکند. آذر و مومنی (1383) اساسیترین فرض در تحلیل چند متغیره، فرض نرمال بودن است که نوعی توزیع دادهها بر روی یک متغیر متریک واحد در تولید توزیع نرمال است.

شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم پیشرو در ارایه راهکارهای مدیریتی مبتنی بر نرمافزار در ایران است. علاوه بر این، ازآنجاکه ترویج عناوین حرفهای معلمان دانشگاهی اصولاً مبتنی بر تحقیقات نظری، بسیاری از معلمان بیشتر زمان و انرژی خود را در تحقیقات نظری صرف می­کنند و غافل از مطالعه روشهای کلاسی و مدلهای آموزشی می­شوند. این مدل ساده و استفاده از آن آسان است و یکی از مدلهایی است که در زمنیه تحقیقات IT بسیار استفاده شده است (ایگباریا و همکاران، (1997)، آدام و همکاران، (1992) ). مدل TAM برگرفته از مدل تئوری عملکرد استدلالی است که این تئوری توسط فیشبین و آجزن (1980) توسعه یافت و فرض بنیادین آن این بود که واکنشها و مشاهدات و درک یک فرد پیرامون یک چیز، تمایل و رفتار وی را تعیین میکند. در این تحقیق ساختارهای درونی شامل سودمندی قابل مشاهده، تمایل به استفاده، قصد رفتاری برای استفاده و استفاده حقیقی از سیستم است.

سودمندی قابل مشاهده نیز یک باور پیرامون فرآیند تصمیمگیری است. دیویس (1989) نشان داد که سودمندی قابل مشاهده چشمگیرترین و مهمترین متغیر در تأثیرگذاری بر تمایل است. ضمنا تمایل به استفاده توسط دیویس (1989) به صورت یک حس منفی یا مثبت تعریف شده است که فرد نسبت به فناوری اطلاعاتی که قرار است از آن استفاده کند، دارد. همانگونه که اشاره شد، تمایل به استفاده توسط دیویس (1989) به صورت حس مثبت یا منفی فردی نسبت به استفاده از فناوری اطلاعات برای اجرای رفتار مطلوب تعریف شد. این نظم و سرعت که با استفاده از اکسل حاصل می شود باعث تمرکز در ثبت رویدادهای مالی شده و نهایتا با پردازش صحیح داده های مالی و حسابداری و ارایه گزارشات به موقع به مدیریت واحد های اقتصادی به تصمیم گیری آنان در استفاده صحیح از منابع کمک بسیاری میکند. نرم افزار پیوست جز بهترین نرم افزار حسابداری است زیرا محیط بسیار ساده ای دارد و امکان طراحی کدینگ حرفهای در آن وجود دارد. نرم افزار حسابداری سپیدار یکی از قدیمیترین نرم افزارهای موجود در زمینه حسابداری در ایران میباشد که حسابداران و مدیران مالی بسیاری از آن استفاده میکنند و حتی در بسیاری از آموزشگاه های حسابداری نیز این نرم افزار آموزش داده میشود؛ شرکتهای بسیاری از این نرم افزار استفاده میکنند.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 13078 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 14:34

ارزش اولیه سهام این صرافی چیزی در حدود ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد می شود. دو بانک بزرگ آمریکایی گلد من ساکس و جی پی مورگان نیز اعلام کرده اند به زودی امکان دسترسی به ارزهای دیجیتالی را در اختیار مشتریانشان خواهند گذاشت.

یک بار دیگر مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتالی به چیزی در حدود دو تریلیون دلار رسیده که این به معنای ارزش بازاری معادل ارزش بازار شرکت اپل به عنوان دومین شرکت بزرگ در جهان است. از زمانی که بانک های مرکزی در نقاط مختلف اعلام کردند پروژه های خود برای راه اندازی ارزهای دیجیتالی را تسریع می بخشند، مقبولیت و محبوبیت ارزهای دیجیتالی بین معامله گران و شهروندان عادی افزایش یافته است.

در ادامه روند ورود شرکت های بزرگ به بازار ارزهای دیجیتالی، این بار نوبت به یکی از بزرگ ترین شرکت های چینی رسیده است. طبق اعلام مدیران شرکت میتو، این شرکت ۱۰۰ میلیون دلار در بیتکوین و اتریوم سرمایه گذاری خواهد کرد. این اقدام در راستای تنوع بخشی به دارایی های این شرکت در زمان همه گیری کرونا و کاهش آسیب پذیری به سبد دارایی های نقدی این شرکت انجام می شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۱۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۶۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۷ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۴ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتال (تا ساعت ۱۳ ظهر به وقت شرقی)؛ این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۱۶۲.۴۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۶ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۲۲۹۰.۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۸۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۶۴ درصد افزایش

۳- بایننس کوین

قیمت: ۵۶۴.۲۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴۳.۴۹ درصد افزایش

۴- ریپل

قیمت: ۱.۸۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳۳.۷۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸۳.۱۶ درصد افزایش

۵- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۳ درصد کاهش

۶- کاردانو

قیمت: ۱.۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۹۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۳ درصد کاهش

۷- پولکا دوت

قیمت: ۴۲.۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۷۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۴ درصد کاهش

۸- یونی سواپ

قیمت: ۳۵.۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۲۶ درصد کاهش

۹- لایت کوین

قیمت: ۲۷۱.۸۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۱.۲۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۴.۱۸ درصد افزایش

۱۰- استلار

قیمت: ۰.۶۸۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۴.۹۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۵.۰۱ درصد افزایش

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 296 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1400 ساعت: 19:35

تا چند سال پیش هر سه تولیدکنندهٔ بزرگ بوتاکس، تمام این آزمایشات را روی حیوانات انجام میدادند، ولی با فشار چندسالهٔ سازمانهای حقوق حیوانات، شرکتهای «آلرگان» و «مرز» برای ۷۰ تا ۸۵ درصد تستها از روشهای جایگزین مانند آزمایش روی سلولها استفاده میکنند ولی هنوز برای تمام مراحل، روش جایگزین وجود ندارد و قانون، تولیدکنندگان را موظف میکند که برای این آزمایشات از حیوانات استفاده کنند. شرکت «ایپسن»، با وجود فشارهای سازمانهای حقوق حیوانات هنوز هم تمام آزمایشات را روی حیوانات انجام میدهد، حتی آزمایشاتی که برای آنها روش جایگزین وجود دارد. حتی اگر برخی شرکتها پاسخ صادقانهای به این پرسش ندهند، آگاهی آنها از میزان حساسیت مصرفکنندگان نسبت به «انسانی بودن روند تولید»، آنها را بهسمت استفاده از روشهای جایگزین سوق خواهد داد. فراموش نکنیم اگر تاکنون پیشرفتهایی در برخی از زمینههای حقوق حیوانات حاصل شده است و برخی از شرکتها از آزمایش روی حیوانات دست کشیدهاند، نتیجۀ حساسیت و پیگیری مداوم مصرفکنندگان بوده است.

ﺍﺯﻃﺮﻳﻖ ﺩﺍﺩﻩﻫﺎﻱ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﺯ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ، ﻣﻀﺎﻣﻴﻦ ﻭ ﺩﺍﺩﻩﻫﺎیی به دست ﺁﻣﺪ که البته به گفتۀ کارسپیکن ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ بهدستﺁﻣﺪﻩ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻣﻤﻜﻦ ﺍﺳﺖ ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ پژوهشگر ﺩﺭ ﻃﻲ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﭘﻴﺸﻴﻦ به دست ﺁﻭﺭﺩﻩ است، ﺣﻔﻆ کند یا دربارۀ آن ﺗﺮﺩﻳﺪ کند. البته توجه کنید که نام همهٔ شرکتهای دنیا در این لیستها یا اپلیکیشنها موجود نیست. نه، این برچسب فقط نشان میدهد که از مواد اولیهٔ حیوانی در تهیهٔ این محصول استفاده نشده است ولی تضمینی برای این موضوع نیست که این محصول روی حیوانات آزمایش نشده باشد. این شرکتها بزرگترین تولیدکنندگان بوتاکس برای مصارف زیباییاند ولی تنها تولیدکنندگان آن نیستند. از سال ۱۹۹۲ استفاده از این سم برای مصارف زیبایی آغاز شد و در سال ۲۰۰۲ شرکت «آلرگان» موفق شد مجوز تولید آن را بهمنظور مصارف زیبایی در آمریکا بگیرد و نام تجاری «بوتاکس» را برای آن انتخاب کرد. با رعایت این نکات در خرید لوازم آرایشی بهترین محصول را برای خودتان تهیه کنید. در این روش، دوزهای مختلف سم را به گروههایی از موشها تزریق میکنند تا به دوزی برسند که با تزریق آن نصف موشها میمیرند. برای استفاده از بوتاکس، دوز بسیار پایین آن را در تعدادی از ماهیچههای صورت تزریق میکنند. در صورتی که این سم در دوز بسیار پایین مورد استفاده قرار گیرد، میتواند در درمان برخی از بیماریها مانند کژگردنی، انقباض پلکها، هیپرهیدروز، انحراف چشم و میگرن مؤثر باشد.

البته بیشتر مواد نامبرده در بالا علاوه بر تولید مواد آرایشی-بهداشتی در زمینههای دیگر نیز کاربرد دارند، مثلاً از شلاک برای پوشاندن اجسام مختلف و عایق کردن آنها در برابر نفوذ آب و رطوبت، از کارمین برای تهیهٔ رنگ قرمز در برخی نوشیدنیها و اسانسها، از گلیسرین در شویندههای دهان، آدامس، خمیردندانها و غیره استفاده میشود. نحوه تولید لوازم آرایش بیشتر از مصرف آن اهمیت دارد. از سوی دیگر سن مصرف لوازم آرایش در ایران به زیر پانزده سال رسیده به طوری که برای برخی از زنان و دختران، استفاده از لوازم آرایش به نیاز ضروری تبدیل شده ؛ این در حالی است که در کشورهای توسعه یافته تمایل به آرایش بیشتر در بین زنان مسن دیده می شود. لازم به ذکر است که مصرف لوازم آرایشی مجاز باعث چروک و پیری زودرس پوست نمی شود. کادمیوم در دوزهای سمی آن که باعث تاثیرات مختلفی شامل کمبود کلسیم آهن زینک در انسان می گردد. بعد ازساخت هردو محلول، با سرعت زیادی مخلوط می شوند تا روغن ها و موم به ذرات کوچک تر تجزیه شوند. فرمولاسیون ها باید با مواد ضد میکروبی ایده آل سازگار باشند.

با بررسی لیست مواد تشکیلدهنده روی برچسب کالا هم میتوان دریافت که آیا از مواد حیوانی در تهیهٔ محصول استفاده شده است یا نه. محصولات گیاهی علاوه بر فوایدی که گفته شد، ویژگیهای دیگری هنگام استفاده هم دارند که آنها را نسبت به محصولات شیمیایی در اولویت قرار می دهد. محصول ارگانیک به محصولی گفته میشود که اولاً منشأ آن کاملاً طبیعی باشد. سه مرحله از این مراحل در بخش یافتهها ارائه میشود و مراحل چهارم و پنجم در بخش نتیجه ارائه خواهند شد تا نگاه کلی و سیستماتیک در آن بخش ارزیابی و بررسی شود. از طرف دیگر، پاسخ کلی به این پرسش که در همهٔ شرایط درست باشد ممکن نیست و فقط میتوان آن را به شرایط خاص محدود کرد. از جمله مواد اولیه طبیعی به کار رفته در این محصولات میتوان به فلورالوکس (Floralux) اشاره کرد. در حال حاضر، تعدادی دیگر از کشورها مانند کانادا، آمریکا و نیوزیلند هم در حال پیمودن مراحل قانونی کردن ممنوعیت آزمایش روی حیوانات برای تولید مواد آرایشیاند.

منبع: پیشگامان شیمی

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 1147 تاريخ : 23 فروردين 1400 ساعت: 9:32

کیانوش جهانپور در صفحه توییتر خود نوشت: بندهای مرتبط با سلامت و آموزش علوم پزشکی مندرج در سند راهبردی ایران و چین که روز شنبه به امضای وزرای امور خارجه دو کشور رسید، چشم اندازی روشن در همکاری های دو کشور و حتی نقطه عطفی برای توافقات مشابه با دیگر کشورها و نظام های سلامت در سال‌های آتی خواهد بود.

وی در این نوشته، بخشی از سند همکاری ایران و چین را منتشر کرد که در بخشی از آن بر تقویت همکاری ها مبتنی بر یادداشت تفاهم همکاری در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و بیماری های ویروسی مشابه بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین تاکید شده است.

در بند دیگری از متن این سند راهبردی بر تقویت همکاری در زمینه تحقیقات و انتقال فناوری سلامت، نظام سلامت، آموزش سلامت و همکاری دانشکده های پزشکی از جمله با تعریف پروژه ها و حوزه های همکاری مبتنی بر ابتکار و همکاری برای تامین نیازهای دارویی، تجهیزات و ملزومات پزشکی دو کشور تاکید شده است.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 326 تاريخ : دوشنبه 9 فروردين 1400 ساعت: 14:35

فاطمه حبشی به صورت تخصصی در زمینه آرایشی و زیبایی پوست فعالیت می کند. هر روز، مدل های بیشتر و جدیدتری ارائه می شوند که شما نباید از آنها عقب بمانید و باید بعد از گذراندن دوره های آموزشی هم به فکر یادگیری بیشتر باشید. یادگیری در حرفه آرایشگری، هرگز به پایان نمی رسد. ادامه. فروش طرح های حرفه ای لایه باز گرافیکی. مدل های جدید شینیون موی ساده (باز و بسته) زنانه و دخترانه را دراین کتاب ببینید و لذت ببرید… دانلود کتاب آموزش آرایشگری زنانه به زبان فارسی · خرید کتاب درسی آرایش و پیرایش زنانه تالیف فاطمه باستانی ، لیست قیمت کتاب درسی آرایش و پیرایش زنانه تالیف فاطمه باستانی ، ارزانترین … کتاب آرایش و پیرایش زنانه درسی اثر فاطمه باستانی - ظهور … ۳-آیا کتاب ها و کیت های آموزشی هم هزینه جدا دارند؟ همچنین این نکته را نیز بدانید که امروزه علاوه بر خانمها آقایان نیز آرایشگری را یاد میگیرند و حتی حرفهایترین افرادی که در این زمینه فعالیت دارند آقایان میباشند. آرایشگرها از سرتاسر دنیا صلاحیت ثبت نام در اکسپرس انترای برای اقامت کانادا را دارند به شرط آنکه آنها از قبل مهارت های صحیح، سابقه کار واقعی در کشور خودشان داشته باشند.

در بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران با توجه به این که این خدمات نیازمند مهارت و تخصص بالا است برای آموزش این خدمات از اساتید با تجربه و متخصص این امور بهره برده است که به صورت تخصصی به آموزش خدماتی که در لاین آرایش دائم و موقت ارائه میشود می پردازند. آرایشگری زنانه یکی از حرفه هایی است که علاقمندان زیادی دارد و افراد می توانند بعد از طی دوره های آموزشی آرایشگری زنانه اقدام به راه اندازی آرایشگاه کنند. در واقع سودی که یک آرایشگر در ایران از این حرفه به دست میآورد متاثر از موارد زیادی است که از جمله آن میتوان به میزان مهارت فرد، مکان جغرافیایی سالن، مواد اولیه مصرفی و حتی میزان درآمد مردم منطقه اشاره کرد. البته لازم به تاکید است برای این که بتوانید در این شغل به مهارت بالایی برسید و در نتیجه افراد کثیری جذب هنر و مهارت خود کنید باید دوره های آموزشی مربوط به آن را بگذرانید. مجموعه سئوالات پیرایشگر موی زنانه ( نظری و عملی ارزشیابی مهارت). مرکز فروش کتاب آموزش آرایش و پیرایش مردانه و زنانه فنی حرفه ای باق یمت مناسب و ارسال به کل کشور به صورت اینترنتی. آناهیتا رجبی، یکی از قدیمی های این حرفه به پول نیوز می گوید: آرایشگری یک شغل زودبازده است به این معنا که فرد پس از دیدن آموزش های لازم، در مدت زمان کوتاهی می تواند درآمد کسب کند اما این میزان درآمد بسته به مهارت، توانمندی، خلاقیت و تعهد آرایشگر متفاوت است.

آرایشگری در کانادا از جمله مشاغل فهرست شده در لیست مشاغل ملی NOC با کد 6341 می باشد که برای مهاجرت به کانادا به عنوان آرایشگر شما بایستی ابتداء در برنامه ورود سریع به کانادا ثبت نام کنید. آرایشهای شبانه و در خانه ها معمولا در قرون وسطی انجام می شد . رجبی در رابطه با شیوههای موفقیت خود در این حوزه میگوید: هیچ کاری بهتر از بازاریابی آنلاین به کسبوکار شما رونق نمیدهد،به عنوان یک آرایشگر میتوانید خدماتی را که انجام میدهید در قالب یک عکس در شبکههای مجازی به اشتراک بگذارید. آرایش و پیرایش اغلب در مکانی به نام سلمانی یا آرایشگاه توسط آرایشگر انجام میگیرد و لوازم آرایش نیز در فروشگاههایی با همین عنوان یا در داروخانهها فروخته میشود. امروزه، در اصطلاح عام، هر دو واژه به غلط در مورد زیبایی چهره یا بدن به کار میروند و به معنی عملیاتی هستند که ظاهر فرد (بیشتر صورت و مو) را زیباتر جلوه دهد. 

علم طراحی اصولا با خلاقیت همراه است.در طراحی و کاشت ناخن نیز خلاقیت ناخن کار بسیار اهمیت دارد ولی قبل از بوجود امدن خلایت باید با تمرین و تکرار و حظور در دوره آموزش کاشت ناخن، خلاقیت خود را پرورش دهید. داخل ملک نباید از بیرون قابل رویت باشد. بهترین مدلهای آرایش صورت از میکاپ آرتیست Linda Stephanie در مجموعه عکس زیر قابل مشاهده است. آرایشگری یک حرفه پرزحمت است که با انتظارات افراد دیگر (یعنی مشتری ها) سروکار دارد و از طرفی، نیاز به میل به آگاهی در این زمینه دارد. به عنوان مثال در مورد کوتاهی مو، آرایشگر حرفه ای با تجربهای که دارد، فرم صورت از نظر استخوانی یا گوشتی بودن، جنس مو، اندازه گردن، اشکال هندسی سر و سایر گزینهها را در نظر گرفته و سپس تصمیم میگیرد که مو را چگونه اصلاح کند اما در کشور ما که این شغل عمدتا به صورت حرفه ای نمی باشد، مشتری دستور میدهد که چه مدل مویی داشته باشد. پس از اتمام چهار مرحله فوق و تایید اتحادیه، اداره اماکن نیروی انتظامی، وزارت دارائی و مرکز بهداشت شهرستان، مجوز کسب به فرد متقاضی برای دوره 5 یا 10 ساله ارائه خواهد شد. راهنمایی کرده و هنرجو بتوانید بهترین پیشرفت را پس از گزراندن دوره آموزش آرایشگری و خدمات پوست احساس کند.

اطلاعات بیشتر:

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 23164 تاريخ : دوشنبه 9 فروردين 1400 ساعت: 14:36